نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

تغییر احتمالی ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان | بازگشت ترابی به ترکیب اصلی

  • کد خبر: ۱۹۱۴۰۶
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
تغییر احتمالی ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان | بازگشت ترابی به ترکیب اصلی
به نظر می‌رسد مهدی ترابی به ترکیب اصلی پرسپولیس برمی‌گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در هفتمین مسابقه لیگ برتری عصر امروز در بندرانزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت که پیروزی در این دیدار با توجه به برد استقلال و پیش افتادن رقیب دیرینه در جدول برای سرخ‌ها حیاتی به نظر می‌رسد.

در اسکواد پرسپولیس غیر از مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که باید ماه‌ها دور از میدان باشند، وحید امیری تنها مصدوم و نفر بیرون مانده از فهرست خواهد بود. میلاد سرلک بعد از مدتی مصدومیت به فهرست تیم برگشته و پرسپولیس را همراهی خواهد کرد، اما بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

از سوی دیگر بعد از نمایش ۴۵ دقیقه‌ای و امیدوارکننده مهدی ترابی مقابل استقلال تاجیکستان که با آمار مثبتی از سوی این بازیکن همراه شد به نظر می‌رسد ترابی در انزلی به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

با در نظر گرفتن احتمال بالای بازگشت شماره ۹ توانمند پرسپولیس به ترکیب، دیگر خبری از زوج حنانوف و اسماعیلی‌فر در راست و البته حضور سعید صادقی در جناح چپ نخواهد بود و همه به جای قبلی خودشان باز خواهند گشت.

همچنین یک احتمال ضعیف‌تر نیز وجود دارد که بازگشت امید عالیشاه به ترکیب اصلی است. عالیشاه بعد از مصدومیت و از دست دادن دیدار مقابل پیکان، در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان دقایقی کوتاه به زمین رفت تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. اگر قرار باشد عالیشاه در ترکیب اصلی حضور یابد با توجه به بازگشت مهدی ترابی به جناح چپ خط میانی، تنها گزینه بازی در پست مهاجم سایه و بازیکن آزاد مقابل خط میانی به جای محمد عمری خواهد بود، اما عمری در دو مسابقه اخیر یکی از بهترین‌های تیمش بوده وشاید یحیی گل محمدی به او در آن منطقه دست نزند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد با پایان یافتن غائله مشاجره کنعانی‌زادگان و رفیعی، تنبیه یحیی گل‌محمدی برای آن‌ها به تعویض بین دو نیمه بازی مقابل استقلال دوشنبه محدود شده باشد و همان برایشان کافی باشد و احتمالا هر دو به ترکیب اصلی باز خواهند گشت. با حضور کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاع زوج او با گولسیانی برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری شکل خواهد گرفت و سروش دوباره باید کنار مسعود ریگی مرکز زمین پرسپولیس را به دست بگیرد.

با این وجود ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل ملوان به احتمال زیاد در سیستم مورد علاقه امسال یحیی که ۱-۱-۴-۴ بوده اینگونه چیده می‌شود: علیرضا بیرانوند (دروازه‌بان)، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان (مدافعان میانی)، علی نعمتی (مدافع چپ)، دانیال اسماعیلی‌فر (مدافع راست)، مسعود ریگی و سروش رفیعی (هافبک‌های میانی)، مهدی ترابی (هافبک چپ)، سعید صادقی (هافبک راست)، محمد عمری (مهاجم سایه) و شهاب زاهدی (مهاجم نوک).

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->